Cum se va schimba piaţa de modă: Pandemia de COVID-19 ar putea alimenta dezvoltarea magazinelor second-hand
♦ Pe piaţa din România nu există cifre oficiale, însă se vede de câţiva ani o expansiune a magazinelor de tip second-hand.
Magazinele de tip second-hand ar putea deveni un jucător tot mai puternic pe piaţa modei din lume, dar şi din România, ajutate de criza economică provocată de pandemia de COVID-19. De altfel, aceste magazine se aflau deja pe un trend ascendent în contextul în care consumatorii au realizat că industria textilă se mişcă mai rapid ca niciodată, astfel că se produce mult şi ieftin, iar impactul asupra mediului e major.
Creşterea rapidă a numărului de oameni care îşi pierd locul de muncă şi reducerea semnificativă a veniturilor pentru o mare parte din populaţie în contextul crizei economice actuale ar putea fi o sursă suplimentară de creştere pentru această piaţă a modei, cea a produselor la mâna a doua.