Mihai Croitoru, apa Keia: Antreprenorii trebuie să se adapteze la noile provocări. Acest lucru va determina dacă vor ieşi sau nu din criză

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.05.2020

Mihai Croitoru, director general al societăţii Nicol­tana, care deţine brandul Keia, spune că în ma­rtie vânzările au avut o creştere spectaculoasă datorată în principal com­por­tamentului consu­matorilor din acea lună, care şi-au făcut stocuri de alimente. 

Situaţia a fost urmată de o lună aprilie în care consumul s-a temperat din cauza restricţiilor de circulaţie.

„În mai, noi vedem o relansare a con­su­mului în special din a doua parte a lunii, odată cu relaxarea restricţiilor de circulaţie. Credem că lucrurile se vor normaliza pentru că apa este un produs de bază, un pro­dus care se cumpără indiferent de venitul consu­matorului“, a spus antreprenorul în cadrul emisiunii audio ZF 15 minute cu un antreprenor.