Alina Chifan, director comercial Egger România: În luna aprilie cererea a scăzut semnificativ din cauza pandemiei. Începând cu luna mai constatăm o redresare a pieţelor
♦ Profitul net al companiei a scăzut cu circa 30% anul trecut, de la 72,9 mil. lei, la 48,2 mil. lei ♦ Egger România a exportat produse în valoare de peste 1,1 mld. lei în 2019.
Alina Chifan, director de vânzări al Egger România, parte a furnizorului austriac de materiale de bază din lemn pentru mobilier şi amenajări interioare, construcţii sau pardoseli, spune că restricţiile de circulaţie impuse în urma pandemiei de COVID-19, în special pe pieţele externe, şi disponibilitatea redusă din partea companiilor de logistică au creat dificultăţi în aprovizionarea şi livrarea produselor Egger către sau din acele zone.
„Efectele crizei generate de noul coronavirus au fost resimţite de companie sub forma unei scăderi semnificative a cererii în luna aprilie. Acest lucru ne-a determinat să luăm măsuri de ajustare a capacităţii de producţie. Dar începând cu luna mai constatăm o redresare a pieţelor şi o evoluţie pozitivă a cererii“, a spus pentru ZF Alina Chifan.