Producătorul de panificaţie Pambac, controlat de antreprenorul Eusebiu Guţu, stă la afaceri de 185 milioane de lei. Anual, producţia de pâine din România este 1,5 mil. tone
Producătorul de panificaţie Pambac, controlat de antreprenorul Eusebiu Guţu din Bacău, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 186,5 mil. lei (39,4 mil. euro), în scădere cu aproximativ 1,5% faţă de anul anterior, când compania băcăuană a raportat afaceri de peste 189,2 mil. lei (40,7 mil. euro), potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Compania a avut în 2019 un profit net de aproximativ 7,9 mil. lei (1,7 mil. euro), în scădere cu 14% faţă de anul precedent, şi un număr mediu de 531 de angajaţi, conform datelor publice.
Compania este prezentă în principalele reţele internaţionale şi naţionale din comerţul modern - hipermarket, supermarket, discounteri şi cash & carry. Produsele Pambac se găsesc în Kaufland, Auchan, Cora, Mega Image, Profi, Metro, Selgros, dar şi în Unicarm, Ovisim, Diana sau Annabella. De asemenea, compania are opt magazine proprii Pambac şi Pambac Caffe, situate în puncte strategice din Bacău, orientante pe direcţia de retail convenience, fiind definite ca spaţii destinate exclusiv cumpărăturilor pentru acasă, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie. Pambac comercializează în această reţea produsele proprii de panificaţie, patiserie, cofetărie, morărit şi paste făinoase, dar şi produse de băcănie care asigură completarea coşului zilnic, mărci consacrate în piaţă, furnizate de colaboratori.