Alina Iacomi, ING: Numărul tranzacţiilor e-commerce a crescut în perioada 16 martie-15 mai cu 27% faţă de 2019. În continuare, ING Bank se va concentra pe zona de mobile banking, în care investeşte continuu şi crearea de noi opţiuni precum închiderea de conturi online sau retragerea de numerar fără card

Autor: Mircea Nica 22.07.2020

ING Bank a înregistrat în perioada  16 mar­tie - 15 mai o creştere cu 27% a numărului de tranzacţii e-commerce comparativ cu aceeaşi perioadă a anului tre­cut, în timp ce valoarea acestor tran­zacţii a crescut cu circa 20%, a spus Alina Iacomi, head of digital la ING Bank România.

„În a doua şi a treia săptămână a lunii martie, sumele cheltuite pe cumpă­ră­turi, cu cardul la POS şi e-commerce, au crescut cu 35%, comparativ cu media săptămânală a lunii februarie.“

O creştere accentuată, de circa 20%, s-a înregistrat la clienţii din seg­mentul de peste 55 de ani, în zona digitală privind plăţile, a mai adăugat Alina Iacomi.