Alina Iacomi, ING: Numărul tranzacţiilor e-commerce a crescut în perioada 16 martie-15 mai cu 27% faţă de 2019. În continuare, ING Bank se va concentra pe zona de mobile banking, în care investeşte continuu şi crearea de noi opţiuni precum închiderea de conturi online sau retragerea de numerar fără card
Autor:
Mircea Nica
22.07.2020
ING Bank a înregistrat în perioada 16 martie - 15 mai o creştere cu 27% a numărului de tranzacţii e-commerce comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce valoarea acestor tranzacţii a crescut cu circa 20%, a spus Alina Iacomi, head of digital la ING Bank România.
„În a doua şi a treia săptămână a lunii martie, sumele cheltuite pe cumpărături, cu cardul la POS şi e-commerce, au crescut cu 35%, comparativ cu media săptămânală a lunii februarie.“
O creştere accentuată, de circa 20%, s-a înregistrat la clienţii din segmentul de peste 55 de ani, în zona digitală privind plăţile, a mai adăugat Alina Iacomi.