Anca Radu, directorul de operaţiuni al Pepco România, va coordona activitatea de pe opt pieţe. „Voi coordona operaţiunile de retail în marea majoritate a pieţelor deja operaţionale din grup, cu excepţia Poloniei, Italiei şi a ţărilor baltice“
Executivul român Anca Radu, cea care a ocupat timp de şase ani funcţia de director de operaţiuni pentru brandul de modă Pepco, a preluat funcţia de retail director South Europe pentru discounterul polonez care este liderul pieţei de profil din România.
Ea lucrează pentru companie încă de la început, în timpul mandatului său Pepco ajungând la 300 de magazine şi afaceri de 1,35 mld. lei anul trecut.
„Voi coordona operaţiunile de pe pieţe precum Slovenia, Croaţia, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria şi, în curând, Serbia - ţară în care vom deschide primele magazine pe 23 octombrie“, spune ea.
Pepco este astfel cel mai extins retailer de modă din România şi mai mult decât atât continuă expansiunea, oficialii grupului anunţând anterior că e loc de 500 de unităţi de modă sub brand propriu până în 2024. An de an compania deschide în România în medie 50 de magazine noi, având planuri pentru afaceri de 1 mld. euro până în 2024.
„În acest moment, obiectivul nostru este să deschidem între 300 şi 400 de magazine pe an, în toată Europa. Pieţele care fac parte din regiunea de sud vor fi principalul contribuitor la atingerea acestui obiectiv, întrucât avem planificate peste 200 de deschideri însumate, doar în această zonă.“