Antreprenori locali. Mihai Miron, proprietarul BioEf: Într-un an dublăm vânzările fabricii de produse lactate BioEf
Mihai Miron, proprietarul producătorului de lactate BioEf, parte a grupului Ropharma, spune că prin extinderea desfacerii în retail a noilor produse din gama Vitalact, dezvoltate în 2020, iaurturi cu melatonină şi colostru bovin, din categoria alimentelor funcţionale cu beneficii pentru sănătate, businessul BioEf s-ar putea dubla în 2021.
„Premisele sunt că 2021 va fi un an foarte bun. Suntem prezenţi în trei reţele de comerţ modern, Kaufland, Carrefour şi Mega Image şi suntem în discuţii cu încă doi retaileri. Este dificil să le câştigi încrederea, dar odată intraţi, cu certitudine în 2021 putem vorbi despre o dublare a businessului, adică vânzări de 400.000-500.000 de iaurturi inovatoare pe lună“, a spus pentru ZF Mihai Miron.
Antreprenorul, cu expertiză în domeniul farmaceutic, a lansat iniţial două iaurturi cu melatonină şi colostru bovin, iar în cursul lunii decembrie BioEf va lansa un nou aliment funcţional cu lactoferină, cu efect imunostimulator şi antianemic. În anul 2020, menţionează el, compania a înregistrat o creştere constantă pentru aceste produse.
Compania BioEf a avut în 2019 afaceri de aproape 3,5 mil. lei şi o pierdere de 1,8 mil. lei, conform datelor publice. Ropharma, una dintre primele cinci reţele de farmacii din ţară după numărul de unităţi, cu 140 de farmacii, a raportat afaceri de 501 mil. lei în 2019, plus 24%, şi un profit de 5,8 mil. lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.