Kaufland crede că are loc pentru 200 de hipermarketuri în România, faţă de 140 acum: Spaţiu de dezvoltare mai există. Nu mai este atât de facil, dar există
♦ Lanţul german de hipermarketuri Kaufland este liderul comerţului local după cifra de afaceri din 2019, cele mai recente date ♦ Reţeaua are aproape 140 de magazine şi afaceri de aproape 12 mld. lei ♦ Germanii continuă dezvoltarea pe plan local în acelaşi ritm după ce în 2020 au deschis zece unităţi.
„Am deschis în 2020 un total de zece magazine şi este cel mai alert ritm din ultimii şapte ani. A fost şi greu şi uşor să ne dezvoltăm în pandemie - uşor pentru că într-o perioadă de lockdown când totul era imprevizibil, am găsit mai facil forţă de muncă. Am putut duce şantierele mai departe, am putut construi magazinele. A fost greu pentru că vorbim de investiţii de 300 de milioane de euro, sumă la care vom ajunge la finalul lunii februarie“, spune Valer Hancaş, director de comunicare şi corporate affairs în cadrul reţelei Kaufland. El face referire la anul financiar al reţelei care începe la 1 martie şi se termină la 28/29 februarie anul următor.
În ianuarie 2021 spre exemplu, compania mai deschide o unitate la Sibiu şi astfel, în anul financiar 2020, ce se încheie în februarie 2021 - o să aibă 13 magazine noi.