Bibiana Stanciulov, producătorul magiunului de Topoloveni: Scenariul de buget pentru 2021 are o creştere de minim 20%, peste 1,2 mil. euro

Autor: Florentina Niţu 07.01.2021

Sonimpex Topoloveni, producătorul magiunului de prune de Topoloveni, companie deţinută de antreprenoarea Bibiana Stanciulov, a început anul 2021 cu promovarea brandului la nivel na­ţional, iar planurile pentru acest an prevăd dezvoltarea unor produse noi şi extinderea peste hotare, după ce produsul tra­diţional românesc a ajuns anul trecut în Viet­nam şi Dubai.

„Anul 2021 a început cu pro­mo­varea magiunului de prune de Topo­loveni în România, din fonduri eu­ropene. Am ră­mas pe poziţii şi sper ca eforturile noastre să fie com­pensate de consumatori. (...) Anul acesta vom avea un scenariu de buget cu minimum 20% mai mare decât anul trecut, peste 1,2 mil. euro“, a spus Bibiana Stanciulov.  Ea afirmă că anul 2020 a fost unul de aşezare pe piaţă pentru companie, care şi-a păstrat direcţia gândită la început, în pofida schim­bărilor aduse de pandemia de COVID-19. „Cred că şi în 2021, cu aceleaşi eforturi ca anul trecut, vom reuşi să răs­pundem cerinţelor con­su­matorilor.“