ZF Live. Lucian Căruceriu, project owner Veranda Mall Online: Ne dorim să extindem platforma înspre mediul antreprenorial românesc mic şi mediu
♦ În acest moment, pe platforma online Veranda Mall sunt prezenţi 15 selleri, dintre care şase nu aveau magazine şi în centrul comercial fizic.
Proprietarii centrului comercial Veranda din Bucureşti au implementat anul trecut proiectul Veranda Mall Online, un marketplace pentru cei care vor să-şi vândă marfa pe internet. Conceptul a fost demarat chiar după ce activitatea chiriaşilor în centrele comerciale a fost suspendată în România din cauza pandemiei de COVID-19. Scopul a fost o regândire în ceea ce priveşte modul în care se face e-commerce în România.
„Toate magazinele online sunt similare. Un mall oferă mai mult decât produse, oferă o experienţă şi o interacţiune cu sellerul, iar noi ne dorim să creăm această interacţiune. Vrem să schimbăm focusul de la obsesia pentru client la crearea unei legături între client şi seller. Ne dorim să extindem platforma înspre mediul antreprenorial românesc mic şi mediu, care are nevoie de o popularizare în peisajul clientului care cumpără din online“, a spus Lucian Căruceriu, project owner Veranda Mall Online, în cadrul emisiunii online de business ZF Live.