Fornetti reia extinderea agresivă în franciză şi vrea 100 de noi magazine în acest an

Autor: Florentina Niţu 04.03.2021

♦ „Multi compatrioţi întorşi din ţările din Europa de Vest odată cu debutul pandemiei au găsit în franciza Fornetti o oportunitate de a rămâne în ţară şi de a dezvolta o afacere“.

Fornetti România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de patiserie şi cel mai extins lanţ de francize din România, a realizat în 2020 o cifră de afaceri de 32 de milioane de euro, un nivel de 73% în raport cu obiectivele propuse la începutul anului trecut, din cauza perioadei de lockdown din primăvară, afirmă oficialii companiei.

„Având în vedere faptul că 63% dintre magazinele Fornetti activează la nivel stradal, nu doar numărul consumatorilor a scăzut din cauza pandemiei, ci şi tendinţele de consum au fost total diferite. Pandemia ne-a influenţat negativ prin scăderea cifrei de afaceri, dar şi pozitiv prin faptul că ne-a oferit oportunitatea de a dezvolta reţeaua de franciză“, a spus pentru ZF Gabriel Voin, director comercial al Fornetti România.