Heineken şi-a menţinut cifra de afaceri la 1,2 mld. lei, dar profitul a crescut cu 17%. Piaţa berii a crescut cu 0,5% în 2020, susţinută de consumul de acasă

Autor: Florentina Niţu 03.06.2021

Heineken România, unul dintre cei mai mari producători de pe piaţa naţională a berii, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 1,26 mld. lei, similară cu cea din 2019, când a avut 1,23 mld. lei, în contextul în care vânzările de bere din HoReCa au scăzut anul trecut şi piaţa berii a stagnat.

Compania Heineken, condusă pe plan local de Dan Robinson din 2018, a avut anul trecut şi un profit net în creştere cu 17% faţă de anul precedent, ajungând la 137,5 milioane de lei, conform datelor furnizate de reprezentanţii businessului. Ei au răspuns la întrebările ZF, trimise cu ocazia realizării unei noi ediţii a anuarului de business „Cei mai mari jucători din economie”. Spre comparaţie, deşi profitul a fost în creştere, cel mai profitabil an pentru companie a fost anul 2012, atunci când a avut un profit net de 185,5 milioane de lei, arată datele publice.