Mihaela Iordan, Immofinanz România: Ne uităm şi spre oraşe mai mici pentru a ne extinde. Urmărim puterea economică locală, dar şi infrastructura şi managementul din administraţie

Autor: Alexandra Matei 12.07.2021

„Suntem pe un trend ascendent, iar Vivo Cluj, de exemplu, este la un nivel mai ridicat decât în 2019, înainte de pandemie.“

Mihaela Iordan, country ma­­na­­ger finance în cadrul Immofi­nanz România, unul dintre cei mai mari pro­prietari de clădiri co­mer­ciale din ţară, susţine că are în ve­dere şi oraşe mai mici pentru extin­de­rea cu bran­durile Vivo sau Stop Shop, iar indi­catorii urmăriţi în acest sens sunt pu­te­rea de cumpărare din zo­nele res­pec­tive, infrastructura exis­tentă, dar şi partea de ma­nagement local din punctul de vedere al administraţiei.

„Ne uităm şi spre oraşe mai mici unde am putea pătrun­de cu brandurile noastre Vivo sau Stop Shop. Vivo re­pre­zintă bran­dul de mal­luri, iar Stop Shop, de ga­le­rie comercială. Sunt cele do­uă branduri cu care ne uităm spre ţară. Stu­diem opor­tu­­ni­tă­ţile din pia­ţă. Luăm în cal­cul mai mul­te tipuri de po­si­bile tranzacţii în aşa fel încât să putem aduce porto­fo­liului nos­tru sub brandul Vivo sau Stop Shop valoare adăugată. În prin­cipiu, ne uităm la puterea eco­no­mică loca­lă, dar şi la in­fra­struc­tură şi la partea de management lo­cal din punctul de ve­dere al admi­nis­traţiei“, a spus Mihaela Iordan, coun­try manager fi­nance în cadrul Immo­finanz România, la video­conferinţa ZF Cei mai mari jucători din economie.