Miele are un buget de investiţii de 3,1 mil. lei în 2021, de patru ori mai mare ca anul trecut şi similar celui din perioada prepandemie. Electrocasnicele nemţilor sunt vândute în peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online
Miele are opt showroomuri proprii.
Producătorul şi retailerul german de electrocasnice premium Miele şi-a bugetat pentru acest an afaceri de aproape 70 mil. lei, în urcare cu aproape 8% faţă de 2020. Şi în pandemie nemţii şi-au majorat businessul, ba chiar într-un ritm mult mai alert faţă de cel estimat pentru acest an, de 33%.
Avansul a fost susţinut şi de schimbarea comportamentului de consum dat fiind că oamenii au stat mai mult acasă şi şi-au cheltuit bugetul pentru vacanţe sau ieşit în oraş pentru a cumpăra lucruri în casă şi a-şi face astfel şederea mai confortabilă. În plus, anul trecut Miele a continuat să deschidă magazine monobrand, strategie pe care o aplică şi în 2021, iar expansiunea se vede în cifrele de vânzări.