Hipermarketul La Cocoş din Bucureşti are vânzări de 20 mil. euro în primele şapte luni şi merge spre 35-40 mil. euro în 2021. Magazinul a fost deschis la jumătatea lui noiembrie 2020 în complexul Vitantis din Capitală

Autor: Cristina Roşca 13.08.2021

Hipermarketul La Cocoş, des­chis la final de 2020 în complexul Vi­tan­tis din Capitală, a obţinut în pri­mele şapte luni din an vânzări de peste 20 de milioane de euro fără TVA. Ofialii companiei estimează pen­tru tot anul o cifră de afaceri de 35-40 mil. eu­ro, similară celei din planurile iniţiale.

„Decembrie şi ianuarie au fost slă­buţe, dar acum vânzările lunare sunt de peste 2,5 ori mai mari ca atunci şi creştem de la lună la lună. A fost greu să îi aducem pe oameni  ini­ţial, după ce spaţiul a stat gol multă vre­me“, spune Florin Cislariu, mana­gerul magazinului La Cocoş din Bucureşti.

Aici a funcţionat anterior un hipermarket Carrefour, închis însă în urmă cu mai bine de trei ani.

Sub brandul La Cocoş mai există o unitate în Ploieşti, ce a fost inau­gu­rată în 2014. Ambele magazine sunt active pe formatul de hipermarketuri cu preţuri mici, investiţia iniţial într-un astfel de spaţiu fiind de 4-5 mil. euro.

Ambele unităţi merg spre vânzări cumulate de 105-110 mil. euro în 2021.

„La Ploieşti mergem spre 70 mil. euro vânzări, fără TVA, anul acesta. Ambele magazine merg bine. La Bucureşti mai e încă loc de creştere, suntem abia în primul an, în 2022 ne bugetăm un plus de 30-40%.“

La Cocoş este o afacere antreprenorială, controlată de Iulian Nica.