Polonezii de la SMYK All for Kids: Ne continuăm expansiunea în România şi intrăm în online, ţinta fiind dublarea reţelei. România este a doua piaţă ca mărime pentru grupul polonez ce numără peste 570 de magazine - operate direct sau în franciză - în circa 25 de ţări

Autor: Cristina Roşca 16.08.2021

Polonezii de la SMYK All for Kids au 23 de ma­ga­zi­ne offline în România şi mai deschid două până la finalul anu­lui. Mai mult, în curând compania va lansa şi opera­ţiunile on­line pentru piaţa locală. În următorii ani, ritmul de ex­pansiune va accelera, ţinta fiind dublarea reţelei care vin­de produse pentru copii.

„Având în vedere dorinţa noastră de a dezvolta busi­nessul, nu luăm în calcul închiderea nici­unuia dintre ma­ga­zinele noastre. În următorii 3-5 ani vom continua ex­pan­siunea reţelei naţionale ţintind să ajungem la du­blarea numărului actual de unităţi“, spune Sorin Stancu, cel care conduce operaţiunile locale ale retailerului.

Executivul român adaugă că România este o piaţă strategică pentru brandul SMYK, fiind a doua ca mărime la nivelul grupului. „Ne dorim să fim prezenţi în fiecare judeţ al ţării începând, în mod evident, cu oraşe importante precum Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, unde brandul SMYK nu este încă prezent.“

Grupul polonez SMYK All for Kids, specializat în vânzarea de produse pentru copii, a obţinut anul trecut în România afaceri de 53 mil. lei, în scădere cu 13% faţă de anul anterior.

„Este dificil de estimat (cifra de afaceri pe 2021 – n.red.), dar având în vedere trendul actual ne aşteptăm la rezultate semnificativ mai bune decât anul precedent.“