Todi Pruteanu, VP ecosistem la FintechOS. Lucrăm cu şapte din top 10 bănci din România. În 2020 depăşim un milion de consumatori pe care i-am înrolat în online

Autor: Alexandra Cepăreanu 04.10.2021

„Odată ce ai operat o abordare digitală, iar clientul are acces la un portofoliu de produse ce pot fi utilizate simplu de la distanţă, acesta va prefera să rămână în mediul online.“

Digitalizarea sectorului financiar – bancar, accelerată de pandemia de COVID-19 urmată de măsurile implementate de autorităţi, au atras din ce în ce mai mulţi consumatori în mediul online, astfel că trendul s-a schimbat, iar jucătorii din domeniu au început să lanseze soluţii şi produse mai întâi în mediul digital, pe care apoi le transpun şi în sucursalele fizice.

„Lucrăm cu 7 din top 10 bănci din România pe soluţii de onboarding (n. red. - înregistrare digitală, de la distanţă, a clienţilor pentru contractarea unui produs sau serviciu, cum ar fi un card sau deschiderea unui cont), iar anul acesta depăşim un milion de consumatori care au descărcat şi au folosit aplicaţii online. Iar acesta este doar primul pas, pentru că odată ce ai operat o abordare digitală, iar clientul are acces la un portofoliu de produse şi servicii ce pot fi utilizate simplu de la distanţă, acesta va prefera să rămână în mediul online“, a spus Todi Pruteanu, VP ecosistem la FintechOS, unul dintre cele mai promiţătoare start-up-uri din România care dezvoltă soluţii digitale pentru industria financiară.