Aquila Part Prod, profit net de 43,8 mil. lei la nouă luni din 2021, în urcare cu 21% faţă de aceeaşi perioadă din 2020. Venituri de 1,4 mld. lei, plus 16,6%
Aquila Part Prod, cel mai mare jucător de pe piaţa de distribuţie a bunurilor de larg consum, a încheiat primele nouă luni din 2021 cu venituri de 1,3 mld. lei, în creştere cu 16,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, şi un profit net de 43,8 mil. lei, plus 21,5%, potrivit calculelor realizate de ZF pe baza datelor de la BVB.
Creşterea veniturilor a fost susţinută de creşterea organică a zonei de distribuţie şi achiziţia companiei Trigor AVD, unul din primii jucători de pe piaţa de distribuţie de bunuri de larg consum din Republica Moldova, arată raportul financiar al companiei. Vânzările pe canalul de convenience (benzinării şi magazine de proximitate) s-au majorat în acelaşi interval cu 25%, în contextul creşterii mobilităţii în 2021 faţă de 2020, când au fost mai multe restricţii din cauza COVID-19. „Rezultatele confirmă strategia noastră de creştere rapidă prin achiziţii şi dezvoltare organică. În acest mediu economic incert, punctele noastre forte, poziţia de lider şi agilitatea, care ne permit să ne adaptăm rapid, au devenit factori decisivi care ne-au permis să obţinem un profit net istoric, la 9 luni, de 43,8 mil. lei. Vom continua strategia de extindere a afacerii noastre şi de consolidare a pieţei de distribuţie, logistică şi transport, pentru a îndeplini viziunea Aquila, de a avea cel puţin un produs distribuit în fiecare casă“, a spus Catalin Vasile, CEO al Aquila.