Ioana Ilie Dobre, Bringo: Astăzi, 50% din articolele din coşul clienţilor Bringo sunt produse proaspete. Cresc comenzile de cosmetice şi produse de farmacie
♦ Compania Bringo Magazin, care operează platforma de livrări Bringo, a avut în 2020 (ultimul an pentru care există date publice) afaceri de aproape 10 mil. euro (47 mil. lei), de şase ori mai mari ca în anul anterior.
Platforma de livrări Bringo, controlată de grupul francez Carrefour, se aşteaptă la o creştere a numărului de comenzi cu peste 50% în acest an versus 2021, spune Ioana Ilie Dobre, director general al companiei. Ea nu oferă cifre privind numărul mediu de comenzi înregistrate anul trecut, al doilea an de pandemie şi totodată al doilea an de creştere accelerată pentru comerţul online alimentar. Ioana Ilie Dobre a declarat anterior că Bringo a ajuns la un maxim de 10.000 pe zi în perioada sărbătorilor din 2021.
„În 2021, Bringo a avut cu peste 50% mai multe comenzi decât în anul anterior. În 2022 ne aşteptăm să susţinem acest ritm de creştere prin introducerea de noi categorii de produse, prin mărirea numărului de parteneri, prin dezvoltarea zonei de food delivery, dar şi prin introducerea de oferte şi promoţii competitive şi prin îmbunătăţirea semnificativă a aplicaţiei“, explică directorul general al Bringo România.