Încă un brand de cosmetice şi parfumerie de lux pariază pe un butic monobrand: Brandul franţuzesc Guerlain, aflat în portofoliul gigantului LVMH, deschide un magazin propriu în România
♦ Până acum, brandul era adus local de compania Cosrom Cosmetics, care se ocupă şi de distribuţia cosmeticelor şi parfumurilor Chanel ♦ Acum, dezvoltarea se va face, conform datelor ZF, direct.
Brandul francez de cosmetică şi parfumerie Guerlain, ce are o istorie de aproape două secole, va deschide primul său butic monobrand în România. Marca istorică se află în prezent în portofoliul gigantului din domeniul luxului LVMH, ce mai deţine, printre altele, în România, şi monobrandul Louis Vuitton, dar şi reţeaua de magazine de produse cosmetice Sephora. Odată cu această deschidere, Guerlain devine cel mai nou nume din industria cosmetică de lux ce mizează şi pe un magazin propriu în România, pe lângă operaţiunile de distribuţie către unităţi partenere.
Chanel, Dior, YSL sau Armani Beauty sunt doar câteva dintre mărcile care au mizat, la rândul lor, pe acest model de business. Toate aceste buticuri sunt amplasate în centrul comercial Băneasa Shopping City.