Analiză ZF. Cine va ieşi câştigător din bătălia cu timpii de livrare a comenzilor din online? „Aşteptările clienţilor au crescut, oamenii vor livrare a doua zi la îmbrăcăminte, în 30 de minute la coşul cu alimente“
♦ Pandemia a schimbat comportamentul consumatorilor, care doresc să primească mai repede coletele, astfel că adopţia tot mai mare a comenzilor online a venit şi cu presiunea pe timpii de livrare ai platformelor de e-commerce.
Ultimii ani, în special cei marcaţi de pandemie, au pus amprenta semnificativ asupra comportamentului consumatorilor, care îşi doresc să primească cât mai repede produsele comandate, dar plata să o facă în rate.
Obiectivul companiilor de curierat era în urmă cu câţiva ani să reuşească să livreze a doua zi, lucru care se întâmplă deja, însă livrarea a doua zi a coletelor depinde foarte mult şi de fluxul logistic al magazinelor online. În prezent, consumatorii se aşteaptă tot mai mult ca livrarea să fie făcută a doua sau chiar în aceeaşi zi.