O companie din Republica Moldova vinde borş acru în Lidl şi porumb pentru popcorn şi ambalaje personalizate în cinematografele din România
♦ Anterior, compania a produs popcorn sub marcă proprie pentru Carrefour România, dar acum vinde produsul ambalat doar în magazine mici, tradiţionale.
Care este legătura dintre un italian şi producerea borşului acru la Iaşi? Cum a ajuns apoi la Chişinău şi a reuşit să cucerească consumatorii români fiind vândut în Lidl România? Cum s-a diversificat producţia de la borş la popcorn şi apoi la ambalaje de hârtie, care se vând în cinematografele din România? În spatele dezvoltării stă viziunea fondatorilor companiei Sandro Ursu din Republica Moldova, Alina Munteanu, Rodica Ursu şi Simion Ursu.
„Am început iniţial cu borşul acru, pe care l-am preluat de la un italian de la Iaşi, primul astfel de producător din România. L-am dus în Republica Moldova (la Chişinău – n. red.), unde ne-am dezvoltat şi apoi ne-am întors să vindem pe piaţa românească, pentru că avem clienţii asemănători care consumă acest produs“, a povestit pentru ZF Alina Munteanu, director comercial al companiei Sadro Ursu.
Compania a fost înfiinţată în 1993, începându-şi iniţial activitatea în vânzarea cu amănuntul a produselor alimentare.
Ulterior, s-a extins către domeniul producţiei de borş şi de popcorn pentru cuptoarele cu microunde, devenind principalul exportator al acestuia din Republica Moldova.