Cosmote se lupta sa-si tina in retea abonatii
Autor:
Adrian Seceleanu
18.01.2008
Avand drept obiectiv sa treaca de pe pierderi pe profit net anul viitor si vizand in continuare sa-si majoreze numarul de utilizatori, Cosmote a inclus momentan in programul de loialitate doar abonatii existenti carora le expira contractele si pe care intentioneaza sa-i convinga sa ramana in retea. Ava nd drept concurenti Orange si Vodafone Romania, si de la finele anului trecut si RCS&RDS, Cosmote se confrunta cu o concurenta puternica pe piata.
Operatorul le propune abonatilor sa ramana in retea, oferindu-le atat telefoane gratuite sau la preturi speciale, cat si minute nationale gratuite, pe langa cele incluse in planul tarifar. Oficialii Cosmote spun ca cele doua "stimulente" au fost alese in urma unor studii de piata.
"Numarul de minute de loialitate variaza in functie de planul tarifar al clientului. Bonusurile incep de la 5 minute nationale gratuite pe luna (60 de minute pe an) pentru abonamentul Cosmote 10, continua cu 10 minute nationale bonus pentru abonamentul Cosmote 30 si ajung pana la 65 de minute nationale pe luna (780 de minute nationale pe an) pentru abonamentul Cosmote 65", a precizat pentru ZF Celesta Padineanu, Manager Departament Loialitate si Retentie Cosmote. "Subventia pentru achizitionarea unui nou telefon mobil, in cadrul acestui program de fidelitate, se stabileste in functie de planul tarifar, de valoarea facturilor achitate si de vechimea contractului. Daca abonatul alege sa continue contractul folosind un plan tarifar superior ca valoare, subventia se majoreaza", a adaugat ea.
Oficialii Cosmote spun ca in viitor vor extinde programele de loializare pentru toate categoriile de clienti, asa cum procedeaza spre exemplu Orange si Vodafone.