Ambalajul mareste cu 15% investitiile in Tuborg Christmas Brew

Autor: Diana Tudor Stoica 15.11.2007
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a alocat anul acesta 500.000 de euro (valoare rate card) pentru promovarea marcii Tuborg Christmas Brew, cu 10% mai mult comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent. Valoarea totala a investitiilor URBB pentru realizarea campaniei Tuborg Christmas Brew a fost insa cu 15% mai mare decat in 2006 pe fondul investitiilor realizate anul acesta in ambalaj. "Cererea din ce in ce mai mare pentru acest produs a determinat ca, de la un an la altul, volumul de vanzari Tuborg Christmas Brew sa creasca cu cate 10%, crestere pe care estimam ca o va inregistra si anul acesta", a declarat Catalin Ignat, vice-presedinte marketing al URBB. Potrivit reprezentantilor URBB, vanzarile Tuborg Christmas Brew reprezinta circa 5% din vanzarile totale inregistrate de brandul Tuborg, aproximativ 30% din vanzarile acestei marci fiind realizate prin intermediul HoReCa (hoteluri, restaurante, cazinouri), iar restul prin lanturile internationale de magazine.