AutoItalia reestimeaza targetul pentru Linea la 2.000 de unitati

Autor: Bogdan Alecu 30.05.2008
AutoItalia, reprezentantul marcilor grupului Fiat pe piata locala, si-a fixat un nou target pentru Linea, sedanul de segment compact al gamei, la 2.000 de unitati, in conditiile in care in cele sase luni de comercializare din 2007 importatorul a vandut aproximativ 700 de unitati. Vanzarile diviziei de autoturisme a Fiat vor fi in acest an, potrivit oficialilor companiei, de peste 13.000 de unitati, cu 30% mai mult decat in 2007, in conditiile in care in primele patru luni Fiat a inregistrat un ritm de crestere de peste 41%, la 2.665 de masini. Daca se iau in calcul si vanzarile de vehicule comerciale, targetul Fiat pentru 2008 este de 19.000 de unitati, in crestere cu 15% fata de anul trecut. Vanzarile sedanului Linea au fost reestimate pe fondul scaderii pretului de baza de la aproximativ 11.800 de euro la 10.850 de euro, cu TVA inclusa. Pot rivit reprezentantilor companiei, 45% din vanzarile modelului vor reprezenta versiunea de baza, echipata cu motorul pe benzina de 1,4 litri si 77 CP si echipamente precum aer conditionat, ABS si geamuri electrice. Reteaua de dealeri a Fiat numara in prezent 36 de concesiuni, in perioada imediat urmatoare nefiind programata nicio deschidere noua.