Plus de 5,6% pentru Heineken Romania in primul semestru

Ziarul Financiar 27.08.2008
Vanzarile in volum realizate de Heineken Romania au crescut in primele sase luni ale acestui an cu 5,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in concordanta cu ritmul inregistrat in primul semestru de piata locala a berii.

Cea mai mare crestere a vanzarilor pe plan local a fost inregistrata de brandul Heineken care a luat un avans de 35% in prima parte a acestui an, dar evolutia companiei a fost sustinuta si de brandurile Bucegi si Goldenbrau, potrivit informatiilor aparute in raportul companiei.

EBIT-ul (beia) inregistrat de filiala locala a producatorului olandez de bere a fost insa mai mic comparativ cu aceeasi perioada din 2007, ca urmare a investitiilor suplimentare alocate de Heineken in perioada ianuarie-iunie bugetului de marketing al brandului Ciuc si a reorientarii vanzarilor catre segmentul mainstream.

Cititi mai multe despre evolutia vanzarilor Heineken Romania in Ziarul Financiar de maine.