Jean Valvis, despre LaDorna: Recunosc, sunt sentimental si atasat de brandul pe care l-am construit
Omul de afaceri Jean Valvis, care a vandut in 2008 compania de
lactate LaDorna catre Lactatis spune ca are o lipsa de atasament
fata de activele fizice, fiind mai apropiat de brandurile create,
scrie BUSINESS Magazin.
"Cand am vandut Dorna, una dintre conditii a fost pastrarea si
folosirea brandului LaDorna. Dupa aceasta ultima tranzactie, am
vandut doar fabricile si brandul LaDorna, dar numai pe sectorul
lactatelor. Brandul inca imi apartine pentru domeniul cerealelor
ecologice. Recunosc, sunt sentimental si atasat de brandul pe care
l-am construit. Numai la vinuri am facut exceptia de a folosi
numele Chateau Valvis, pentru ca afacerea asta vreau sa ramana in
familie si sa se transmita generatiilor viitoare."
Cititi mai multe despre cum cred oamenii de afaceri ca ar fi evoluat
companiile lor daca nu le vindeau pe www.businessmagazin.ro