GED a investit 400.000 de euro in rebrandingul Happy Tour

Autor: Mirabela Tiron 30.11.2009

Fondul de investitii GED Eastern Fund II, parte a companiei spaniole GED Capital Management, care a preluat la sfarsitul anului 2007 compania Happy Tour, a investit 400.000 de euro in rebrandingul agentiei de turism.

"Businessul Happy Tour este axat pe servicii oferite clientilor companii, acesta este principalul filon de resurse financiare al agentiei, care contribuie cu 70% in incasarile totale. Vrem sa comunicam ca suntem o agentie de corporate travel management in principal", a declarat Gabriel Ionescu, directorul general al companiei.

Ionescu a fost recrutat de GED la sfarsitul trimestrului al treilea al anului trecut, anterior el lucrand in cadrul operatorului de servicii medicale private Medicover. In primavara anului acesta, GED l-a adus la conducerea companiei si pe spaniolul Javier Garcia del Valle, pe postul de executive vicepresident, care ocupa, de asemenea, si un loc in consiliul de administratie al companiei.

"Exista o discrepanta intre esenta business-ului si imaginea perceputa asupra agentiei. Prin acest proces, care presupune practic schimbarea culorilor, a logo-ului si a valorilor asociate cu Happy Tour, am incercat sa ajustam aceasta discrepanta. Numele agentiei va ramane acelasi", a spus Ionescu. Agentia de publicitate care se ocupa de procesul de rebranding, ce va fi finalizat pana la sfarsitul anului, este Mercury 360.

Happy Tour, care a inregistrat o cifra de afaceri de 50 mil. euro in 2008, opereaza cu patru puncte de lucru in Bucuresti, Constanta si Ploiesti.

Alaturi de Happy Tour, ceilalti jucatori importanti pe piata de profil sunt companiile Eximtur, Aerotravel si Marshal Turism.