Manuela Necula, CEO Ogilvy: Piata de publicitate va creste in acest an

Ziarul Financiar 13.03.2010

Anul trecut, agentiile de publicitate au trecut prin cele mai complicate momente din existenta lor. Si 2010 va fi un an greu, dar norocul publicitarilor este ca, spre deosebire de anul trecut, acum sunt companii care incearca sa recupereze imaginea pierduta in ultimul an.

Manuela Necula, CEO al grupului de comunicare Ogilvy, este unul dintre cei mai optimisti manageri, in ceea ce priveste evolutia pietei de publicitate in 2010. "Estimarea noastra este ca aceasta va avea o crestere de 5-10%, incepand cu a doua jumatate a anului", in conditiile in care, spune Necula, deja se poate observa cu cohiul liber aglomerarea reclamelor la televizor.

In ceea ce priveste piata de media, Necula este mai rezervata, in ton cu ceilalti sefi ai agentiilor din piata. "In privinta pietei de media, scenariul optimist este ca aceasta sa ramana la acelasi nivel, comparativ cu 2009. Cred insa ca mai sunt diferente de ajustat si probabil, mai realist, ne vom situa pe un palier in coborare de 10%", crede Necula.

Cititi mai multe despre cum va evolua piata de publicitate pe www.businessmagazin.ro