Piata de publicitate online a scazut anul trecut cu 10%, coborand la 17 milioane de euro

Autor: Magraon Andreea 28.04.2010

Piata de publicitate online din Romania a atins 65,2 milioane de lei (17 milioane de euro) anul trecut, in scadere cu 10% in lei fata de 2008, potrivit raportului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online, si PricewaterhouseCoopers Romania. "In primul semestru din 2009, cand veniturile totale s-au ridicat la 25,5 milioane lei (7 mil. euro), piata a inregistrat o scadere cu 25% fata de aceeasi perioada din 2008, pe fondul reducerii bugetelor de publicitate. In al doilea semestru din 2009, studiul evidentiaza o crestere de 3% fata de aceeasi cifra din 2008 si de 50% fata de 2007, veniturile ajungand la 39,7 milioane lei (10 mil euro), cu 56% mai mult decat pe primul semestru al aceluiasi an", au spus reprezentantii IAB Romania.