ONIV promovează vinul românesc în pauza meciurilor Campionatului Mondial de Fotbal
Organizaţia Naţională Interprofesională Vitivinicolă (ONIV)
derulează în prezent o campanie de educare în ceea ce priveşte
consumul de vin în pauza meciurilor Campionatului Mondial de
Fotbal.
"Este vorba de o campanie de educare, o promovare generică. Era o
idee mai veche care acum s-a putut concretiza", a spus Cristina
Petru, consilier al ONIV.
Campania se va derula până în toamnă, în perioada octombrie -
noiembrie, însă se analizează şi posibilitatea continuării în
decembrie şi "în funcţie de condiţii" şi în 2011.
"Acesta este prima fază. Mai avem şi alte proiecte nu neapărat în
presa audiovizuală", a spus Emil Dumitru, consilier juridic al
ONIV.
ONIV reuneşte productori locali de vin iar "scopul organizaţiei
este de a reglementa producerea, prelucrarea, depozitarea,
distribuţia şi comercializarea vinului", "de apărare a intereselor
producătorilor" .
Acesta este prima iniţiativă care leagă promovarea vinului de
Campionatul Mondial de Fotbal în condiţiile în care până acum
marile multinaţionale din industria berii erau cele care mizau pe
fotbal pentru promovare puternică.