Dacia la egalitate cu BMW, în topul satisfacţiei clienţilor din Germania
Constructorul autohton şi modelul Logan au obţinut locul secund
în clasamentul cu privire la satisfacţia clienţilor JD Power
realizat în Germania. Dacia a obţinut un punctaj de 836 de puncte
din 1.000, la egalitate cu BMW. Dacia Logan s-a clasat pe locul al
doilea în clasamentul modelelor de clasă mică.
Pe piaţa franceză Dacia a ocupat locul secund în topul satisfacţiei
clienţilor, într-un studiu realizat de publicaţia l'Automobile la
nivelul anului trecut, constructorul fiind depăşit doar de Audi.
Dacia Logan MCV a ocupat locul al doilea la categoria maşini de
familie, fiind devansată de Honda Accord.
Studiul JD Power a fost realizat în perioada ianuarie-martie 2010
pe baza a 16.330 de interviuri online cu clienţi care au deţinut un
vehicul timp de aproximativ doi ani. Au fost evaluate modelele a 25
de mărci, acoperind toate segmentele auto.
Dacia a intrat pentru prima dată în studiul JD Power în 2009,
obţinând poziţia 13 din 27, brandul autohton înregistrând cel mai
mare ritm de creştere în raport cu ceilalţi constructori.
Din momentul lansării pe piaţa germană în 2005, Dacia a vândut
150.000 de maşini, până la finele lunii mai din acest an.