Agenţiile de relaţii publice The Practice şi Rogalski Grigoriu, printre cei 26 de câştigători premiaţi de IPRA

Autor: Adriana Rosoga 29.06.2010

Campania pro-optimism a pufuleţilor Gusto, realizată de agenţia de relaţii publice The Practice pentru Phoenix şi campania de social media implementată în 2009 de agenţia de relaţii publice Rogalski Grigoriu pentru Banca Comercială Română (BCR) au fost desemnate câştigătoare în cadrul competiţiei anuale de creativitate şi eficienţă în relaţii publice, IPRA Golden World Awards.

Concursul este organizat de Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice (International Public Relations Association-IPRA). În competiţie au fost înscrise 352 de campanii din 42 de ţări, fiind selectaţi 26 de câştigători. Festivitatea de premiere va avea loc la Londra, pe 5 noiembrie 2010.

Campania pufuleţilor Gusto a fost premiată la categoria "Consumer PR for an existing product." Acesta este cel de-al treilea trofeu internaţional pe care agenţia The Practice îl obţine pentru campania pufuleţilor Gusto, după ce săptămâna trecută a primit Leul de Argint la Cannes Lions, iar în luna mai câştiga trofeul Gold Sabre pentru Europa de Est la Sabre Awards 2009/2010.

Proiectul "Şcoala de bani", primul program online de educaţie financiară, implementat în 2009 de către agenţia de relaţii publice Rogalski Grigoriu pentru BCR, a primit distincţia de cea mai bună campanie social media în cadrul IPRA Golden World Awards. Campania a mai fost desemnată drept cel mai bun program de educaţie financiară din Europa la Sabre Awards 2009/2010, la secţiunea servicii financiare, şi a primit o nominalizare la competiţia Cannes Lions.