Vodafone extinde oferta de servicii de publicitate pe telefonul mobil

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 29.07.2010

Vodafone România, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a extins funcţionalităţile serviciului de publicitate mobilă AdPlus, oferindu-le companiilor interesate de această modalitate de promovare posibilitatea de a afişa mesajele comerciale clienţilor care îndeplinesc anumite criterii, precum venitul potenţial, vârsta, sexul, domiciliul sau tipul de telefon utilizat. "Astfel, cele mai importante site-uri de mobil din România vor putea afişa mesaje comerciale personalizate, adaptate la profilul vizitatorilor, pe baza solicitărilor agenţiilor de publicitate şi ale clienţilor-companii", potrivit datelor furnizate de compania de telefonie mobilă. Serviciul AdPlus oferă posibilitatea de a selecta audienţa în funcţie de criterii de segmentare actualizate, exactitatea alegerii momentului expunerii la mesaj şi posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care răspunsul din partea utilizatorilor se obţine în timp real, prin functionalităţi care le permit clienţilor, prin apăsarea unui link, să viziteze un anumit site, să trimită un SMS sau să sune la un anumit număr de telefon (click2call, click2sms sau click2browse). În prezent, serviciul AdPlus oferă opt canale de publicitate pe mobil: SMS Insert, SMS Push, MMS Push, bannere în site-uri de internet mobil şi în portalul Vodafone live!, inserturi în factura Vodafone, publicitate în Vodafone.ro şi YouthSMS.ro.