Pariul lui Patriciu, uriaş: 3.000 de Mic.Ro
Dinu Patriciu, omul de afaceri care a devenit miliardar în euro
din petrol, lucrează la lansarea pe piaţă a primei francize
româneşti din comerţul alimentar care va duce reţeaua de chioşcuri
Mic.Ro la 2.000-3.000 de unităţi şi vânzări estimate de ZF la
aproape un miliard de euro.
Cel mai bogat român vrea să facă front comun cu micii buticari
pentru a intra puternic în cartierele din oraşele mari, pe o piaţă
pe care ofensiva lanţurilor străine de supermarketuri şi
hipermarketuri şi condiţiile neatractive de creditare închid anual
câteva mii de magazine mici de bloc.
"Vrem să ajungem în 2.000-3.000 de locuri în doi ani, iar toate
magazinele vor fi în parteneriat. Nu vrem să închidem buticurile,
ci să facem parteneriate cu ele - aceasta a fost ideea încă de la
început, de a atrage în reţea oameni foarte bine implantaţi în
comerţul din cartier", a spus Dan Ionescu, CEO al companiei
Mercadia, care dezvoltă reţeaua Mic.Ro. El a precizat că până acum
retailerul a primit 140 de solicitări de la investitori interesaţi
de această asociere. Acţionarul Mercadia este un vehicul de
investiţii în spatele căruia se află miliardarul Dinu Patriciu.