ProCredit anunţă clienţii prin SMS când primesc bani în contul curent

Autor: Ciprian Botea 26.10.2010

ProCredit Bank, un jucător de talie mică specializat pe finanţarea micilor întreprinzători şi a producătorilor agricoli, vinde clienţilor un serviciu prin intermediul căruia aceştia pot afla în timp real, printr-un SMS, infomaţii privind încasările în contul curent. Banca trimite clientului un SMS în 30 de minute de la momentul în care au intrat banii în cont, mesajul conţinând detalii privind contul din care a fost transferată suma, valoarea încasării, moneda sau denumirea ordonatorului plăţii. Serviciul funcţionează în intervalul orar 9:00-19:00, pentru încasările în afara acestui interval clientul fiind notificat în dimineaţa zilei următoare. ProCredit nu percepe comision pentru activarea serviciului, taxa pentru fiecare SMS trimis fiind de 50 de bani. Serviciul poate fi accesat atât de clienţii persoane fizice, cât şi de companii.