Sezonul achizitiilor în industria IT: cine joacă la bursa zvonurilor

Ziarul Financiar 05.11.2010

Toamna este, prin traditie, sezonul de cumparaturi in industria IT, iar anul acesta nu face exceptie. Toata media - de specialitate sau nu - vehiculeaza zvonuri sau supozitii bazate pe informati incerte despre tot felul de combinatii posibile. Ramâne sa vedem in lunile urmatoare care pe care si cine cu cine, scrie Mircea Sârbu.

Voi incepe cu un zvon confirmat: AOL a cumparat TechCrunch. Desi valoarea achizitiei nu pare sa fie impresionanta (se vorbeste de circa 30 de milioane de dolari), miscarea este interesanta din perspectiva AOL, care la sfârsitul anului trecut a iesit de sub aripa Time Warner si incearca sa se redefineasca ca un mare furnizor de continut. TechCrunch este o publicatie web pe teme IT fondata in 2005 de Michael Arrington, structurata ca o retea de bloguri (cotata de Technorati pe prima pozitie la categoria Info/Tech). Este interesant ca AOL detine deja situl Engadget, cu profil similar, asa ca preluarea pare oarecum bizara. Bob Cringely face speculatii pe aceasta tema: pe termen scurt, AOL vrea sa devina "cool", iar TechCrunch este "cool". Pe termen lung, AOL vrea sa devina un furnizor de content suficient de interesant pentru a fi cumparat de Google. Sau poate de altcineva. Citiţi mai mult despre bursa zvonurilor pentru achiziţiile din IT pe www.businessmagazin.ro