172,41 milioane lei pentru promovarea şi dezvoltarea turismului în 2011

Ziarul Financiar 10.01.2011

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va avea în acest an un buget de 172,41 milioane de lei pentru două programe, de marketing şi promovare a turismului, respectiv de dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice, informează Mediafax Business.

"Programul anual de marketing şi promovare turistică are alocată în bugetul MDRT pe 2011 suma de 12,91 milioane de lei. Pentru programul de dezvoltare a destinaţiilor şi produselor turistice, suma alocată în 2011 este de 159,5 milioane de lei, cea mai mare parte (154 milioane de lei) reprezentând transferuri către administraţiile publice locale, pentru co-finanţarea, de la bugetul de stat, a proiectelor de investiţii în infrastructura turistică", potrivit datelor furnizate de direcţia de comunicare din MDRT.

Programul anual de marketing şi promovare turistică urmăreşte promovarea celor mai importante destinaţii şi forme de turism din România pe piaţa internă şi pe principalele pieţe turistice din străinătate, precum şi definirea şi promovarea brandului turistic naţional, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică pe plan naţional şi internaţional, potrivit unui proiect de Hotărâre de Guvern elaborat de MDRT.