Agenţia media OMD a câştigat contul Mars-Wrigley România
Agenţia de media OMD, parte a grupului de media Omnicom Media
Group, a câştigat contul Mars-Wrigley România în urma unei
licitaţii organizate la nivel local la care au participat în total
cinci agenţii media. OMD va prelua contul de media Mars-Wrigley
începând cu 01 martie 2011.
Reprezentanţii agenţiei nu au răspuns solicităzii ZF privind
valoarea contului. La nivel mondial, în 2008 Mars împreună cu
investitorul Warren Buffett au achiziţionat în schimbul sumei de 23
mld. dolari (15,7 mil. euro la cursul din 2008) compania Wrigley.
Pe piaţa locală cele două companii nu au fuzionat, existând în
continuare ca două entităţi separate. Wrigley a obţinut în 2009 în
România afaceri de 51,7 mil. euro şi un profit de 7,5 mil.
euro.
Mars România, al doilea jucător de pe piaţa ciocolatei după Kraft
Foods şi cel mai mare jucător pe piaţa de pet-food (mâncare pentru
animale) din România, a avut afaceri de 45 de milioane de euro în
2009, în scădere de la 49,3 mil. euro în anul anterior şi profit de
aproape 6 milioane de euro. OMD este prezentă în România din 2000,
fiind o entitate 100% Omnicom Group. În urmă cu circa un an agenţia
a câştigat şi conturile Vodafone, unul dintre cele mai râvnite de
pe piaţă, estimat la peste 10 milioane de euro, şi pe cel al
Dacia-Renault-Nissan.