Şeful Top Brands Distribution: Datele publicate de Statistică ar putea genera încredere şi o deblocare a investiţiilor

Ziarul Financiar 13.05.2011

Wael El Ghadban, 45 de ani, executivul de origine palestiniano-libaneză care conduce un business de peste 300 de milioane de euro prin intermediului distribuitorului de bunuri de larg consum Top Brands Distribution, speră ca datele pozitive anunţate de Institutul Naţional de Statistică (INS) să genereze încredere în revenirea economiei. El crede că, deşi rezultatele sunt foarte timide, confirmarea trendului pozitiv al economiei conduce la deblocarea investiţiilor.

INS a anunţat astăzi că Produsul Intern Brut în primul trimestru din 2011 a fost, în termeni reali, mai mare cu 0,6% comparativ cu trimestrul anterior.

"Creşterea încrederii poate duce la dezgheţarea mediului de afaceri şi astfel economia să intre pe un trend crescător sănătos. Va trebui ca tendinţa de revenire a economiei să se confirme şi în trimestrele viitoare, să capete o mai mare amploare, pentru ca efectele să se resimtă în nivelul nostru de trai. Pentru Top Brands Group, acest trend pozitiv ne face să fim mai încrezători în reuşita proiectelor de dezvoltare pe care le avem în fază de implementare sau pe care intenţionam să le demarăm în perioada următoare", a spus El Ghadban.

Top Brands Distribution este cel de-al doilea mare jucător de pe piaţa de distribuţie de bunuri de larg consum, după Interbrands, înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 324 mil. euro, nivel aproape similar cu cel din 2009.