UPC anunţă rezultate mai bune: faţă de trim. 1 a pierdut clienţi doar pe cablu analogic
Autor:
Adrian Seceleanu
03.08.2011
UPC România, unul dintre cei mai
mari jucători de pe piaţa locală telecom, şi-a îmbunătăţit
performanţele în al doilea trimestru din acest an, odată cu
reducerea pierderilor de clienţi de pe cablul TV şi creşterile
înregistrate pe celelalte segmente de business în raport cu primul
trimestru din 2011, potrivit datelor din raportul financiar al
companiei americane Liberty Global, proprietarul
operatorului.
Compania a continuat să câştige clienţi pe televiziunea prin satelit: 6.500 (plus 2,8%) în al doilea trimestru, astfel că numărul total de clienţi pe servicii video la finele lunii iunie era de 1.124.300, cu 1,23% mai mic decât în martie.
Pe telefonie fixă compania a ajuns la 159.800 clienţi (plus15.000 de clienţi sau 10,4% faţă de martie), iar pe internet UPC avea 258.000 de utilizatori, în creştere cu 1.800 de utilizatori (0,7%) faţă de martie. Per total, numărul total de abonamente al UPC România a fost de 1.540.700 în iunie, în creştere uşoară faţă de martie (plus 1.400 de abonamente, sau 0,09%).