Digital Star se va ocupa de comunicarea online pentru Rewe România

Autor: Andreea Mindrila 19.07.2012

Digital Star, agenţia de publicitate online parte a grupului de comunicare Leo Burnett, va gestiona relaţiile de comunicare online şi social media pentru Rewe România cu ocazia lansării campaniei “Ice Age 4”, ce vine la scurt timp după premiera filmului în cinematografele din ţară.

Digital Star a realizat implementarea în mediul digital a campaniei, după ce a câştigat un pitch la care au participat în total trei agenţii.

“Acesta este un alt pitch câştigat de Digital Star şi o nouă oportunitate de a ne dovedi experienţa în mediul digital”, spune Laurenţiu Dumitrescu, managing partner Digital Star.

De asemenea, Ioana Mărginean, director de marketing Rewe România, spune că prezenţa în mediul online şi oferirea de servicii interactive sunt esenţiale în dezvoltarea relaţiei cu consumatorii, acesta fiind motivul pentru care au ales Digital Star pentru a se ocupa de promovarea campaniei.

Pe durata a aproximativ două luni, cumpărătorii vor avea posibilitatea să achiziţioneze exclusiv în magazinele Penny Market şi Penny Market XXL un album unde pot colecţiona cartonaşe lenticulare cu personajele din filmul de desene animate Ice Age 4, oferite gratuit clienţilor la cumpărarea anumitor produse sau în cazul achiziţionării în valoare de o anumită sumă. Reprezentanţii Rewe, companie germană prezentă pe piaţa locală cu lanţurile Penny Market, Penny Market XXL şi Billa, nu au menţionat suma.

Penny Market şi Penny Market XXL se află în plin proces de expansiune după ce anul trecut a deschis 12 magazine, iar anul acesta inaugurările de magazine noi au continuat. Compania a înregistrat anul trecut o scădere semnificativă de 83% a profitului, ajungând la finele lui 2011 la 1,2 milioane euro. Totuşi afacerile au crescut cu circa 7% până la aproape 413 mil. euro.

Retailerul german Rewe are pe piaţa românească 126 de magazine Penny Market şi şase unităţi Penny Market XXL, fiind prezent, de asemenea, şi prin reţeaua Billa.

Grupul Leo Burnett este format din companii specializate în creaţie, media, relaţii publice şi comunicare digitală, iar din portofoliul de clienţi al celor opt agenţii fac parte peste o sută de clienţi, atât locali cât şi internaţionali.