Profesii

Adrian Stanciu, Smartree: Tinerii sunt mai detaşaţi de compania pentru care lucrează, ceea ce e bine pentru ei, dar rău pentru business

Adrian Stanciu, CEO al companiei Smartree: Nu au răbdare să construiască, iar după un an sau doi ani se consideră seniori şi atunci sar de la un job la altul ca să maximizeze această posibilitate de a creşte mai repede în bani şi în poziţie

Adrian Stanciu, CEO al companiei Smartree: Nu au răbdare să construiască, iar după un an sau doi ani se consideră seniori şi atunci sar de la un job la altul ca să maximizeze această posibilitate de a creşte mai repede în bani şi în poziţie

Autor: Mihaela Pascari

06.12.2016, 07:00 962
Tinerii din generaţia digitală au un grad mai scăzut de loialitate faţă de or­ganizaţia în care lucrează comparativ cu generaţiile ante­ri­oare. De aceea, com­pa­niile sunt nevoite să se adap­teze acestui tip de com­portament şi să-şi modifice in­clusiv metodele de recrutare pentru ca acestea să fie mai efi­ciente, a spus Adrian Stanciu, CEO al companiei Smartree, care oferă servicii de sala­ri­zare, închi­riere de forţă de muncă tem­po­rară, ad­minis­trare de personal şi recrutare.
 
„Tinerii sunt mai detaşaţi de com­pa­nia pentru care lucrează şi pun un accent mai mare pe propria persoană. Acesta este un lucru bun pentru ei, dar rău pentru companie“, a spus Adrian Stanciu.
 
În opinia sa, tinerii din generaţia Millennials îşi schimbă cu uşurinţă locul de muncă, iar jobul în sine pentru ei re­pre­zintă doar un instrument pentru a câştiga resurse necesare traiului. Prin urmare, angajatorii trebuie să abordeze me­tode de recrutare directe şi perso­na­li­zate pentru a identifica tineri cu po­ten­ţial.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO