Profesii

„Tinerii nu vor să investească timp în idei şi proiecte care li se par inutile“

Simona Nicolaescu, managing partner în cadrul furnizorului de training Dynamic Human Re­sour­ces Grup

Simona Nicolaescu, managing partner în cadrul furnizorului de training Dynamic Human Re­sour­ces Grup

Autor: Mihaela Pascari

15.04.2016, 07:00 1377
Angajatorii locali scot la bătaie sute de poziţii anual pentru proas­peţii absolvenţi de facultate, dar nu găsesc suficient de multe re­surse pentru nevoile pe care le au, de aceea sunt ne­voiţi să se im­plice în programe prin care să pre­gă­teas­că vi­ito­rii angajaţi. În plus, tre­buie să se adapteze la cerinţele noii ge­ne­raţii dacă vor să îi reţină în com­pa­nie.
 
„Din perspectiva formării sunt implicate resurse din ce în ce mai mari ca să fie formaţi tinerii. De exemplu, companiile din in­dustria IT&C derulează programe cu universităţile astfel încât să îi formeze încă din timpul facultăţii şi am întâlnit proiecte de formare chiar şi în timpul liceului“, a spus Simona Nicolaescu, managing part­ner în cadrul furnizorului de training Dynamic Human Re­sour­ces Grup.
 
Criza forţei de muncă spe­cia­lizată se face simţită mai ales în con­textul în care economia a avut ten­dinţă de creştere în ultimii ani, iar joburile create pentru juniori au devenit din ce în ce mai nume­roase.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO