ZF 24

Brand Tailors a finalizat strategia de imagine a apei minerale Azuga

21.01.2010, 19:42 47

Agentia de publicitate Brand Tailors a finalizat strategia deimagine a brandului de ap minerala plata "Azuga Apa de Izvor", aanuntat compania.

Design-ul structural pentru Azuga Apa de Izvor, inspirat deunduirile apei de izvor provenite din adancurile pamantului, a fostdezvoltat astfel incat sa confere unicitate brand-ului si sa punain valoare conceptul si cromatica design-ului de eticheta.

Key visual-ul ambalajului Azuga Apa de Izvor se remarca printr-oputernica ancorare a brand-ului in ideea de natura "unspoiled",facand totodata un pas indraznet in directia schimbarii paradigmeivizuale in categoria de apa imbuteliata

Design-ul de logotip isi are radacina in simbolul cerbului cadovada vie a salbaticiei zonei montane in care este asezatalocalitatea Azuga. Pentru a conferi o personalitate contemporanabrand-ului Azuga Apa de Izvor, simbolul coarnelor de cerb a fostsimplificat pana la nivelul minim necesar recunoasterii acestuia.Bleumarine-ul a fost ales drept culoare de baza pentru logotip,pastrandu-se astfel in cromatica impusa in categoria de apa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO