ZF 24

Creşterea economică şi vânzările în creştere de maşini anunţă vânzări mai mari de anvelope

Alina Ghica, director de marketing în cadrul Michelin pentru Europa Centrală şi de Sud: Pe fondul unui mediu economic stabil şi pozitiv, dar şi al creşterii şi reînnoirii parcului auto în mod constant, în special pe segmentul maşini noi, înregistrăm o tendinţă de creştere a pieţei de anvelope pentru autoturisme, în ultimii doi ani

Alina Ghica, director de marketing în cadrul Michelin pentru Europa Centrală şi de Sud: Pe fondul unui mediu economic stabil şi pozitiv, dar şi al creşterii şi reînnoirii parcului auto în mod constant, în special pe segmentul maşini noi, înregistrăm o tendinţă de creştere a pieţei de anvelope pentru autoturisme, în ultimii doi ani

Autor: Bogdan Alecu

25.10.2015, 12:30 248

Creşterea economică din acest an şi cea esti­mată pentru anul următor alături de evo­luţia pozitivă atât a pieţei de maşini noi cât şi a importurilor aduc un plus şi pe piaţa anve­lo­pelor. Vânzările de anvelope, atât cele pentru ca­mioane cât şi cele de autoturisme, sunt con­si­­derate a fi un etalon atât pentru activitatea com­paniilor de pe piaţa locală, unde rulajul re­prezintă business, cât şi al bunăstării, clienţii in­vestind în acestea pe măsură ce utilizează mai mult maşina personală.

„Pe fondul unui mediu economic stabil şi po­zitiv, dar şi al creşterii şi reînnoirii parcului auto în mod constant, în special pe segmentul maşini noi, înregistrăm o tendinţă de creştere a pieţei de anvelope pentru autoturisme, în ultimii doi ani“, a spus Alina Ghica, director de marketing în cadrul Michelin pentru Europa Centrală şi de Sud.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO