ZF 24

Fondatorul Alka Group: Dacă va fi cerere mare pentru un anumit produs în Germania, vom face o fabrică acolo. Însă piaţa din România rămâne primul nostru obiectiv

Fondatorul Alka Group: Dacă va fi cerere mare pentru un...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

17.02.2014, 00:08 624

Alka Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor şi a cafelei, fondat de familia israeliană Krenzia, acum două decenii, şi-a propus ca în următorii cinci ani să-şi dubleze cifra de afaceri, una dintre direcţiile de dezvoltare fiind exporturile, care acum reprezintă sub 10% din business.

„Să exporţi un brand românesc e alt­ceva. Este o diferenţă între a face branduri private pentru export şi a exporta un brand românesc. Este mult mai greu, implică o mare răspundere şi multe investiţii“, spune Amir Krenzia, 48 de ani, unul din fondatorii grupului Alka, într-un interviu acordat Ziarului Financiar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO