Iulia Teliban, senior marketing manager al Cărtureşti: Cred că numărul străinilor este mai mare decât numărul românilor care vin în librăria Carusel. Vin şi pentru că este o destinaţie turistică în sine pentru ei, dar vin să şi cumpere.
Reţeaua de librării Cărtureşti, liderul pieţei de carte, cu afaceri de 29 mil. euro în 2018, se va extinde la nivel local în următoarea perioadă pentru că asta îşi doresc clienţii, afirmă Iulia Teliban, senior marketing manager al Cărtureşti.
„Deocamdată, ne extindem cât putem de mult în ţară, asta îşi doresc clienţii Cărtureşti, cititorii. Recent a fost o petiţie online de strângere de semnături să intrăm în oraşul Buzău. Deocamdată, ne ducem acolo unde ne aşteaptă comunitatea locală. Cărtureşti este un brand care întotdeauna s-a conturat, s-a reconstruit prin acest tandem cu publicul“, a declarat Iulia Teliban în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti 2019.