ZF 24

Supermarketul online Sezamo a ajuns la peste 8.000 de membri în clubul Sezamini, dedicat familiilor cu copii: Am dublat numărul în ultimele şase luni

Supermarketul online Sezamo a ajuns la peste 8.000 de...

Autor: Ioana Niţă

21.03.2024, 21:50 94

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului ceh Rohlik, a reuşit să dubleze în ultimele şase luni numărul de membri din clubul său dedicat famiilor cu copii, numit Sezamini, acesta ajungând în prezent să aibă peste 8.000 de persoane înscrise. În octombrie 2023, clubul avea 4.000 de membri activi, conform informaţiilor oferite ZF atunci de către Gabriel Makki – CEO-ul subsidiarei din Ungaria care a condus pentru o perioadă scurtă şi operaţiunile locale ale grupului ceh.

Clubul Sezamini este dedicat părinţilor cu copii cu vârsta până în 12 ani, dar şi celor care aşteaptă un copil, aceştia având la dispoziţie o serie de beneficii - livrare gratuită de duminică până joi, reduceri periodice de 15-40% pentru 200 de produse, dar şi recompense sub formă de credite în cont pentru fiecare achiziţie care depăşeşte 300 de lei. Până la finalul lunii martie, aceste recompense vor fi duble, de 30 de lei, faţă de 15 lei, conform informaţiilor furnizate de reprezentanţii Sezamo.

„Sezamo este un ajutor pentru orice părinte ocupat, de aceea ne bucurăm să observăm că Sezamini este un club din ce în ce mai accesat. Încă de la lansarea sa ne-am luat angajamentul că vom fi un partener de nădejde pentru clienţii noştri, nu doar prin livrarea rapidă, direct la uşă a cumpărăturilor săptămânale, ci şi prin calitatea şi diversitatea alimentelor noastre”, a declarat Cristian Sălceanu, CEO Sezamo.

Membrii Sezamini fac în medie patru comenzi pe lună, în topul preferinţelor lor fiind categoriile de „fructe şi legume”, „mama şi copilul” şi „lactate şi refrigerate”. Din categoria de legume, cele mai cumpărate sunt pătrunjelul şi ceapa verde, castraveţii Fabio şi avocado Hass, iar pe partea de fructe - zmeura, bananele şi afinele, atât cele convenţionale, cât şi cele eco. Din categoria „mama şi copilul”, cea mai mare parte a bugetului alocat se duce către scutece şi şerveţele umede, lapte praf, dar şi gustări sănătoase pentru copii, iar când vine vorba despre „lactate şi refrigerate”, părinţii preferă ouăle de ţară eco, iaurtul eco şi laptele.

70% dintre membrii Sezamini comandă din aplicaţie, în timp ce 30% accesează direct site-ul de pe telefon, tabletă sau calculator. În ceea ce priveşte plata, 85% preferă plata cu cardul, iar restul de 15% aleg plata cash sau plata cu cardul de masă.

Sezamo a lansat clubul Sezamini pe plan local în primăvara anului trecut, serviciul fiind activ şi pe alte pieţe în care este prezent grupul Rohlik, precum Cehia, Austria, Germania şi Ungaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO