ZF IT Generation
ZF IT Generation. Sorin Amzu, marketing manager Flaminjoy – platformă pentru influencer marketing: Mizăm pe dublarea veniturilor anul acesta, la 2 milioane de euro. Mare parte din business va fi generat de pieţele externe. În afară de România, acum suntem prezenţi în alte 10 ţări
astăzi, 08:00
ZF IT Generation. Sorin Amzu, marketing manager Flaminjoy – platformă pentru influencer marketing: Mizăm pe dublarea veniturilor anul acesta, la 2 milioane de euro. Mare parte din business va fi generat de pieţele externe. În afară de România, acum suntem prezenţi în alte 10 ţări

Flaminjoy, start-up-ul local care a dezvoltat un ecosistem de soluţii soft­ware ce conectează brandurile cu in­fluen­cerii, şi-a propus să îşi dubleze anul acesta veniturile la 2 milioane de euro, în condiţiile în care în ultimele şapte luni a reuşit să îşi extindă acce­le­rat prezenţa la nivel interna­ţional, fiind acum prezent în total în 10 ţări, ex­ceptând România. După Bulgaria şi Indonezia, care s-au nu­mărat printre pri­mele pieţe externe pe care s-a extins start-up-ul, acum Flaminjoy are clienţi acti­vi şi din Polonia, Serbia, Elveţia, Franţa, Nigeria, Ghana, Filipine şi Singapore. Pe pieţele externe, start-up-ul s-a extins prin intermediul unor par­teneriate cu agenţii şi entităţi media, precum şi cu companii de tehnologie.

citește mai mult
FameUp, start-up-ul din Iaşi care a dezvoltat o platformă pentru branduri şi microinfluenceri în care a investit Daniel Dines: Am început expansiunea în SUA. Acolo bugetul unui brand pentru influencer marketing poate fi de zeci de ori mai mare faţă de România
vineri, 08:00
FameUp, start-up-ul din Iaşi care a dezvoltat o platformă pentru branduri şi microinfluenceri în care a investit Daniel Dines: Am început expansiunea în SUA. Acolo bugetul unui brand pentru influencer marketing poate fi de zeci de ori mai mare faţă de România

FameUp, start-up-ul din Iaşi care a dezvoltat o platformă prin care brandurile îşi pot promova produsele cu ajutorul microinfluen­ce­rilor, se concentrează acum pe adaptarea produsului său pentru piaţa din SUA astfel încât să reuşească să atragă cât mai mulţi clienţi – agenţii şi branduri – şi implicit şi utilizatori – microinfluenceri, ţinta fiind de a ajunge la venituri de 4-5 milioane la final de an, astfel încât să poată demara o rundă de finanţare de serie A începând cu 2025.

citește mai mult
ZF IT Generation. Mihai Deaconu, cofondator, Sensera, un start-up care a construit o aplicaţie pentru casca Apple Vision Pro destinată terapiei pacienţilor cu paralizie facială şi afecţiuni neurologice: Acesta este viitorul, costul echipamentelor se va reduce în timp
joi, 08:00
ZF IT Generation. Mihai Deaconu, cofondator, Sensera, un start-up care a construit o aplicaţie pentru casca Apple Vision Pro destinată terapiei pacienţilor cu paralizie facială şi afecţiuni neurologice: Acesta este viitorul, costul echipamentelor se va reduce în timp

Viitorul terapiei pentru pacienţii cu diferite afecţiuni neurologice va fi legat de căştile de realitate virtuală, pentru că acestea vor crea experienţe interesante, bazate pe jocuri pentru pacienţi, care vor urma astfel tratamentele într-un mod mai antrenant decât cel clasic, sunt de părere membrii Sensera, un proiect în cadrul căruia se dezvoltă o asemenea soluţie, şi care foloseşte casca de realitate virtuală Apple Vision Pro.

citește mai mult
ZF IT Generation. Grigore Prepeliţă, CEO al SkillBrain, platformă educaţională de reconversie profesională: Peste 1.400 de persoane au accesat cursurile noastre şi vrem să dublăm acest număr până la finalul anului
miercuri, 08:00
ZF IT Generation. Grigore Prepeliţă, CEO al SkillBrain, platformă educaţională de reconversie profesională: Peste 1.400 de persoane au accesat cursurile noastre şi vrem să dublăm acest număr până la finalul anului

Start-up-ul românesc SkillBrain, care a dezvoltat o platformă educaţională ce integrează cursuri de IT dedicate persoanelor care vor să treacă printr-o reconversie profesională, a depăşit pragul de 1.400 de oameni care au accesat cursurile şi vrea să dubleze acest număr până la finalul anului în curs.

citește mai mult
ZF IT Generation. Ileana Comănescu, product manager KYC Global, Qoobiss: Vrem să ajungem la venituri de 3 mil. euro. În scurt timp lansăm o platformă nouă care va fi produsul nostru principal pentru intrarea pe pieţe noi, atât din Europa, cât şi din Africa sau Asia de Sud-Est
21 mai 2024
ZF IT Generation. Ileana Comănescu, product manager KYC Global, Qoobiss: Vrem să ajungem la venituri de 3 mil. euro. În scurt timp lansăm o platformă nouă care va fi produsul nostru principal pentru intrarea pe pieţe noi, atât din Europa, cât şi din Africa sau Asia de Sud-Est

Start-up-ul local Qoobiss, specializat în dezvoltarea de soluţii software pentru identificarea iden­tităţii în mediul online, şi-a propus să menţină ritmul de creştere înregistrat anul trecut şi să îşi tripleze cifra de afa­ceri şi în perioada 2024-2025, urmând să ajungă astfel la un business de 3 mil. euro, în condiţiile în care vizează atragerea de clienţi noi din mai multe industrii, precum telecom, asigurări şi sănătate, dar şi de pe pieţe noi din Europa, Africa şi Asia de Sud-Est. Start-up-ul se pregăteşte să intre pe pieţele din Polonia şi Spania, dar explorează în paralel şi ţări din Africa şi Asia de Sud-Est.

citește mai mult